Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Játszva tanulni - ifjúsági közösségfejlesztés Röszkén c. pályázat

banner.jpg

A projekt célja gyerekek és fiatal felnőttek közösségi, játékos, illetőleg művészetpedagógiai jellegű együttműködése volt egy olyan munka keretében, amely a színházművészet és a közművelődés határterületét képezi. Mintegy kísérleti teret akartunk képezni ahhoz, hogy a nézői státuszból hogyan lehet alkotó partnerré tenni a fiatal, iskolás nemzedéket, majd újra nézőként válni részesévé a közös alkotásnak.
Ennek megfelelően egy professzionális színészekből álló pedagógiai munkacsoporttal közösen készítettünk elő az Akárki című moralitásjátékhoz egy műhelyt, ahol a gyerekek és fiatalok (akár a szülők segítségével) saját ötleteik alapján készíthettek rendezői változatot, valamint díszlettervet egy készület alatt álló előadáshoz. A műhely keretében a szakmai előadók színjátékos foglalkozásokba illesztették az érdeklődők egyszerű mozdulatait, így a gyerekek és fiatalok saját mozgásterveket, gesztusokat találtak ki a készülő előadáshoz, továbbá zenei betéteket kerestek és rajzok segítségével díszlettervet készítettek a színészek számára, amelyek az előadásba állíthatók.

 

 

keszult_magyarorszag_korm_tamogatasaval_2019.jpg

A projekt az EGYH-KCP-19-0420 azonosítószámú támogatás keretében valósult meg.